zondag 11 november 2012

Shop until you drop: Primark

Tijdens het lange weekend van 1 november trok ik naar de Primark in Luik. Zo 1 maal per jaar laat ik mezelf toe om de afstand te overbruggen om te gaan shoppen in de populaire winkelketen. Best wel jammer dat er slechts één filiaal in België aanwezig is.
Het shoppen in de Primark vind ik echter niet zo aangenaam omwille van de grote rommel en drukte maar de kledij en accessoires zijn toch o zo leuk.

Na een uurtje door de winkel te dwalen, selecteerde ik een ketting, ring, setje nagellak, panty, schoenen en een chiffon top. Niet al te veel maar met de feestdagen voor de deur hield ik me voor om me aan een vastgelegd budget te houden (50 €). Ik ben best wel blij met mijn gekozen items.



Laten we eerst overgaan naar de accessoires. Ik hou van statement-juwelen in combinatie met een sobere outfit (jeans met witte t-shirt en een blazer). Zeer gemakkelijk als je op een avond niet weet wat aan te trekken. Voeg nog een paar hielen toe en je outfit lijkt sofisticated zonder er al te veel tijd te moeten doorbrengen voor de spiegel.
Deze halsketting is een verweving van schakelketting in rose gold met een satijnen lint. Heel speciaal en eigenlijk toch eenvoudig.






De ring is één van de grootste ringen die ik ooit heb gekocht, maar de steen trok mijn aandacht. Deze heeft een marmerachtige tekening, al is deze op foto jammer genoeg niet duidelijk te zien. Eveneens de detaillering rond de steen vond ik zeer mooi. De ring is verder ook beschikbaar met een zwarte steen.





Zoals ik reeds vermeldde in de vorige blogpost hou ik ervan om panty's te dragen met dat tikkeltje extra. In de Primark is er voor ieder wat wils, maar ik opteerde voor een bruine panty omdat deze met zoveel te combineren is. Deze is 50 denier dik. Ik moet hierbij eerlijk bekennen dat deze aangenamer dragen is dan de gehaakte panty van Wibra (40 denier).





Nu het november is, brengen zeer veel winkelketens speciale feestcollecties uit. Zo is ook dit prachtige nagellaksetje een artikel uit de kerst-makeuplijn van Primark. Swatches zullen later volgen in mijn komende kerst special.


Verder kocht ik nog deze prachtige veterschoenen. De hak is 12 cm hoog, wat voor mij heel wat oefening zal betekenen maar de extra hoogte kan ik zeker gebruiken met mijn 1,61 m. De kleur is een prachtige herfsttint die met heel wat te combineren valt. Ook de suèdestof vind ik passen bij het herfstweer. Al zal ik in België jammer genoeg rekening moeten houden met de vele regendagen. 





Het laatste item dat ik kocht, was deze framboos-roze chiffon top met een prachtige detaillering aan de neklijn. De top is lichtjes doorschijnend dat met zwart basic top (of mooie kanten beha voor de echte durvers) tot zijn recht kan gebracht worden.







Nog even de prijzen op een rijtje zetten. In totaal spendeerde ik zo'n 46 €.
  • halsketting 5 €
  • ring 3 €
  • nagellak setje 2.50 €
  • panty 2.50 €
  • schoenen 18 €
  • chiffon top 15 €

Geen opmerkingen:

Een reactie posten