vrijdag 23 november 2012

Nail-Id: Suzi & the lifeguard

Gisteren kreeg van mijn grootmoeder mijn eerste O.P.I nagellak. Ik ben altijd wat teruggehouden geweest met de aankoop van dit merk daar het prijskaartje net iets hoger ligt dan deze van de drogisterij. Al kan ik in de planet parfum uren kijken naar de talrijke kleuren die voor handen zijn.

De kleur Suzi & the lifeguard is een zachtroze kleur met een lichte shimmer in. Naast de warme wintertinten  vind ik een nude kleur altijd elegant staan. Met dergelijke kleur kan niets mislopen. Stijlvol en combineerbaar met elke outfit. Dit O.P.I kleurtje is lekker girly :-).




O.P.I-lakjes hebben een speciaal ProWide penseel om makkelijk en streepvrij te lakken. Verder laat het merk uitdrukkelijk weten dat er niet getest worden op dieren.
De lakjes lakken aangenaam en drogen snel. Bij lichte kleuren is het echter aangewezen om twee laagjes aan te brengen. Bij deze kleur zou een derde laag de ideale intensiteit bereiken.

met flitser
zonder flitser
Ik snap  de hype rond deze lakjes volledig. De draagbaarheid is zeker langer dan een goedkoper merk, vooral indien een goede topcoat gebruikt wordt. Het eerst volgende nagellakje dat ik mij zal aanschaffen van dit merk is de kleur Lincoln Park after dark. Ook de kleur Big Apple Red kan me wel bekoren.

De lakjes van O.P.I zijn onder andere verkrijgbaar bij Planet Parfum.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten