vrijdag 9 november 2012

Shop until you drop: Wibra

Tijdens de wintermaanden ben ik altijd op zoek naar leuke panty's om eenvoudige looks mee op te peppen. Ik hou ervan om te experimenteren met patronen, kleuren en texturen.
Heel wat winkels hebben hun collectie uitgebreid waardoor er voor ieder wat wils is. Zo ruilde calzedonia hun bikini-collectie in voor een ruime collectie panty's. Veritas heeft ook heel wat leg-candy in de rekken hangen.

Heel toevallig ontdekte ik dat ook wibra tijdelijk twee leuke panty's in promotie heeft. Het gaat om een zwarte panty met een strikjes-motief en een panty met gehaakte look.

 
Ik betaalde 1.99 € per stuk. Ik heb niet lang getwijfeld over de aankoop van deze leukerds. Beide panty's zijn 40den dik, dus ik vertrouwde erop dat ze toch enige tijd mee zouden gaan.
Hieronder nog een aantal foto's om een beter idee te krijgen .

 
deze is ook verkrijgbaar in het grijs met zwarte strikjes

 
 

 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten