zaterdag 10 november 2012

Wilkinson Intuition Naturals Sensitive care

Jaja, zelfs tijdens de koude wintermaanden dienen we de benen nice and smooth te houden. Nu dat het officieel geen 'blote benen'-weer meer is, voel ik niet meer zo de drang om te grijpen naar wasstrips. In de winter schakel ik over op het gebruik van een scheermesje om tijd te besparen.
Recent ontdekte ik een scheermesje van het merk Wilkinson. Indien je op zoek bent naar een mesje dat je kan gebruiken zonder toevoeging van extra scheerschuim dan stopt de zoektocht hier. 
Wat is dit een heeeeerlijk scheermesje!




Het Intuition Naturals sensitive care-scheermesje bevat een scheerkop met vier mesjes dat omgeven wordt door een blokje crèmezeep met natuurlijke Aloe Vera- extracten. Wanneer het mesje op het been onder water geplaatst wordt, zal de zeep beginnen schuimen waardoor het mesje zonder problemen over het been zal glijden. Van nature heb ik een droge huid waardoor het kiezen van lichaamsproducten voor de winter altijd een hele uitdaging is. Maar deze zeep laat een licht hydraterend laagje achter dat ervoor zorgt dat de natuurlijke vochtbalans van de huid niet verstoord wordt. Alle haartjes worden zorgvuldig meegenomen, zelfs indien het gaat om iets langere haartjes. Ik testte het mesje niet enkel op de benen maar eveneens op de oksels. Hier merkte ik dat ik achteraf geen last ondervond van irritaties of ingegroeide haartjes. Echt een wondermesje voor mijn huid!




Het zeepje zelf (rond het mesje) gaat enige tijd mee, al merk ik wel dat vooral de onderzijde van het blokje gebruikt wordt. Dit mesje gaat naar mijn mening even lang mee dan een gewoon mesje. Een ander klein minpuntje is dat het scheermesje meer plek inneemt in de toilettas omwille de aanwezigheid van de crèmezeep. Dit nadeel maakt natuurlijk niet uit als het mesje enkel voor gebruik is in de eigen badkamer. 



Kortom, een echte aanrader voor happy legs :).  

Het scheermesje is onder andere verkrijgbaar bij Colruyt voor 7.30 €.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten