vrijdag 8 juni 2012

Nail-Id: Check me out

Nagellak begint steeds meer een vast onderdeel van mijn outfit te worden. Ik vind het leuk om de kleur min of meer af te stemmen op wat ik draag. Een jeans met een witte t-shirt, een blazer en gekleurde nagels. Casual maar toch alsof je veel aandacht hebt besteed aan je look.

Nu de zomer eraan komt, lak ik mijn nagels steeds meer in een opvallende kleur. De felle kleuren-trend is dit jaar dan ook mijn favoriete trend van het seizoen.
Onderstaand lakje kocht ik bij de H&M en is op dit moment één van de felste kleuren in mijn collectie. Het is echt een knalroze kleur zonder glittertjes en draagt de naam 'Check Me out'. Geweldig, toch? Keer op keer grijp ik terug naar deze nagellak. Hij lakt gemakkelijk en dekt volledig na twee laagjes. Ook blijft hij enkele dagen zitten zonder te chippen.

De lakjes zijn te koop bij de meeste H&M-winkels voor 3,95 €.


Nog even een woordje over de verpakking. Ik vind deze er zeker leuk uitzien. Doordat de flesjes een rechthoekige vorm hebben, zijn ze gemakkelijk achter elkaar in een mandje of lade op te bergen zonder al te veel ruimteverlies.



Kortom, er zullen zeker nog lakjes van H&M verschijnen op mijn blog :)...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten