zondag 10 juni 2012

Nail-Id: lakjes H&M

De H&M bracht dit lente-seizoen een aantal leuke setjes nagellak uit. Ik heb deze nog kunnen bemachtigen desondanks dat de zomer al bijna voor de deur staat.
Deze setjes bevatten drie kleuren nagellak en zijn samen verpakt in een leuk doosje. Er zijn twee setjes beschikbaar voor de prijs van 3,95 € per set. Dat is iets meer dan een euro per lakje!





Deze miniverpakkingen zijn tevens ideaal om op reis mee te nemen. Ik varieer graag met nagellak maar om op vakantie altijd die grotere flesjes mee te sleuren, vind ik toch maar niks. Doordat ze een kleinere verpakking hebben, ben je natuurlijk sneller door de lakjes heen. Maar dan koop je het in het najaar nieuwe lakjes in winterkleuren ;)!

Hieronder heb ik de swatches van de nagellakjes bijgevoegd.
'Beigie'
'Dark hot red'
'Dark hot red' met op ringvinger 'Spark me up'
'Metallic Petrol'
'Metallic Petrol' met flitser
'Metallic Grey'
'Pink Me Up'
Het leuke aan deze setjes is dat je allerlei combinaties kan uitproberen. Zo kan je bijvoorbeeld 4 nagels in de ene kleur lakken en dan de vijfde in een andere kleur om een extra accent toe te voegen. De lakjes dekken na twee laagjes en zijn zeer gemakkelijk om aan de brengen. Net zoals de andere nagellak van de H&M waar ik reeds een review over schreef.

Mijn favoriete lakje is toch wel de zachtroze kleur 'Pink Me Up'. Het is een prachtige crèmekleur die voor alle gelegenheden geschikt is. Zowel voor op school of op kantoor, als voor op een cocktailfeestje.

De lakjes zijn de te koop in H&M filialen met een cosmetica-afdeling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten