zondag 10 juni 2012

Snacktime: Fitness graanrepen

Even een kortere blogpost over een heerlijke snack die ik recent heb ontdekt.
De graanrepen Fitness van Nestle kent iedereen ondertussen wel, veronderstel ik. Maar zij kwamen een tijdje terug met een nieuwe smaak op de markt, namelijk tiramisu.
Persoonlijk ben ik gek op tiramisu. Het is één van mijn favoriete desserten dus ik kon niet wachten om naar de winkel te lopen en deze repen te proeven. Ik heb eindelijk de tijd gehad om even rustig te genieten van deze nieuwe smaak.



De tiramisu-graanreep is eigenlijk de basic-graanreep met een koffiesmaak aan toegevoegd. Echt naar tiramisu smaken vind ik hem niet en hij is zoeter dan de andere graanrepen maar hij valt zeker bij me in de smaak. Een graanreep is altijd gemakkelijk om mee te nemen en niet te ongezond indien je eens lekker wil snoepen. Zeker het proberen waard!




De Fitness-graanrepen Tiramisu van Nestle zijn onder andere in de Colruyt te verkrijgen voor 2,98€.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten