zaterdag 9 juni 2012

Shop until you drop: Accessorize en H&M

Gisterenavond ben ik op een shoppingtripje geweest op zoek naar leuke accessoires. Ik had niet veel tijd dus ben slechts enkele winkels binnen gegaan. In de H&M en de Accessorize vond ik toch enkele leuke items die ik met jullie wilde delen.

Laten we beginnen bij de Accessorize. Deze winkel heeft een grote collectie aan leuke handtassen, juwelen, sandalen en zonnebrillen voor de zomerperiode. Vooral de girly, romantische juwelen vind ik zeer mooi. Hierbij denk ik dan aan bloemen, pastelkleuren, goudtinten, strikjes en dergelijke. Ook statement-stukken zitten dit jaar in de collectie. Ik zag onder andere een leuke ketting hangen met een brilletje en snor.
Na lang in de winkel te staan draaien (omdat ik niet kon kiezen), kocht deze twee items:
een gouden ketting met gouden plaatjes waarop roze en witte steentjes bevestigd zijn en een roze strikring.
Beide juwelen zijn net dat ietsje groter en zijn dus ideaal om een eenvoudige outfit een beetje uitdagender te maken.







Voor de ketting betaalde ik 9,90 € en voor de ring 4,90 €.

In de H&M vond ik ook een ring waar ik onmiddelijk gek op was. Opnieuw weer statement-stuk maar ik ben wel te vinden voor dergelijke items. Het is een gouden ring met een bruinronze steen. Aan de zijkant zijn er prachtige details in de ring gewerkt. Het mooie aan deze ring is dat de kleur van de steen verandert van tint naargelang de lichtinval. Voor deze ring betaalde ik 4,95 €.





Nog even de maten vermelden van de ringen. Beide ringen zijn in de maat 'medium' en hebben een doorsnede van 18mm (doorsnede van de binnenband).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten