zaterdag 1 december 2012

Christmas Countdown: day 1

Het is eindelijk december!! Ik kan niet geloven hoe snel de maand november is gegaan maar toch zal ik deze nieuwe maand met open armen verwelkomen. Vanaf nu laat ik het mezelf toe om af te tellen naar kerstmis. En zoals elk jaar start ik mijn countdown met het zoeken naar een leuk logboek waarin ik ideeën, recepten, lijstjes, foto's, ... voor de komende feestdagen in bewaar. Dit is dan ook meteen een leuke herinnering voor later.

Na enkele uren doorgebracht te hebben in verschillende kantoorwinkels, vond ik in een Acco-winkel dit leuke notitieboekje. De mooie rode kleur (in combinatie met de zilveren glitterdecoratie) zorgt ervoor dat het boekje perfect past binnen het kerst-thema. Het notitieboekje is van het merk Exacompta. Deze collectie bevat eveneens ringmappen en een dunne elastiekmap met hetzelfde design.




Voor het boekje betaalde ik 6,10 €. Niet het meest goedkope boekje, maar kerst is toch een speciale periode waardoor ik het mezelf toestond om dit aan te schaffen :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten