maandag 10 december 2012

Christmas countdown: day 10

Nog veertien dagen te gaan tot kerstavond. Perfecte moment om de kerstboom van de zolder te halen en in zijn ere te herstellen. Ook andere kerstdecoratie en kerstmuziek maakte vandaag zijn intrede in onze woonkamer.

Voor ik ook mijn klein kerstboompje op mijn slaapkamer kon installeren, ben ik nog even wezen shoppen naar leuke kerstballen en verlichting. Elk jaar wil ik wel iets nieuw in de kerstboom.
Bijgevolg ben ik richting Makro gereden om nog wat leuke spulletjes te scoren. Ik was enorm onder de indruk van alle kleuren kerstballen die dit jaar in stock waren, ook de kerstbomen waren prachtig versierd.

Dit is wat mijn shoptripje mij heeft opgebracht. Natuurlijk hoorde hier ook wat winter-lekkers bij :-).








Wat leuk dat heel wat merken met een speciale kerstverpakking uitkomen. Zeker een verkooptruc die goed werkt ;-). Als je nog even wil weten hoe veel ik betaalde voor elk artikel, kijk dan even beneden.
Mijn favoriete kersballen, van alles wat ik vandaag kocht, zijn toch wel deze in kerstman-vorm. Hoe leuk zijn deze!!




Naast deze kerstmannetjes nam ik ook nog sterretjes, belletjes en witte kerstballen met glitter-kerstmannen op. Laten we hopen dat de kerstman nu zeker bij me langs komt :-).





Nog even snel een fotootje meegeven van mijn versierd kerstboompje. Ik ben er toch wel tevreden mee!


kerstballen
    • kerstmannen (4 stuks) --> 8,49 €
    • sterretjes (12 stuks) --> 2,99 €
    • witte kerstballen met kerstman (4 stuks) --> 4,49 €
kerstverlichting

    • LED-lampjes wit --> 19,99 €
snoepwaren

    • M&M's blik --> 6,48 €
    • M&M's met pindanoten --> 2,99 €
    • Melo-cakes --> 4,73 €
    • candy canes (12 stuks) --> 1,33 €

Geen opmerkingen:

Een reactie posten