zondag 2 december 2012

Shop until you drop: H&M

Even een korte blogpost over een leuk paar oorbellen die ik onlangs scoorde bij de accessoire-afdeling van H&M.

In de winter draag ik graag oorbellen die wat kleiner maar toch nog opvallend genoeg zijn. Eigenlijk doe ik dit om een praktische reden. Je kent het wel: oorbellen verliezen doordat ze vast geraken in je warme wintersjaal. Dit probeer ik te vermijden door de lange oorhangers te houden voor speciale gelegenheden binnenshuis.

Deze stekertjes bestaan uit een gewone gouden oorknop met daaraan een soort lus bevestigd in gouddraad. Je kan deze oorbellen zowel dragen bij een casual outfit als bij een uitgaanslook. Ik hou van oorbellen met een multifunctionele toets. Ook de slotjes van de oorbellen grijpen het stekertje goed. Soms zitten deze te los waardoor je alsnog een oorbel kan verliezen. Voor deze oorbellen betaalde ik 4.95 €.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten