zaterdag 8 december 2012

Update Wilkinson scheermesje

In een voorgaande blogpost vermeldde ik dat ik een scheermesje van Wilkinson gebruikte om mijn benen mooi glad te houden tijdens de wintermaanden. Ik ben nog steeds enorm fan van dit merk. Ik kocht bijgevolg een aantal nieuwe mesjes om op de scheerkop te plaatsen.

Bij Kruidvat vond ik een doosje met 3 + 1 gratis. Altijd mooi meegenomen als je zo een extra stuk in de verpakking krijgt. Ik betaalde voor dit setje 11,49 €. Dit wil zeggen slechts 2,87 € per mesje. Geen slechte deal toch?

Zoals ik al had gezegd, gebruik ik dit mesje ook zonder probleem op mijn oksels. Overlaatst probeerde ik dit mesje ook uit op mijn bikinilijn. Dit is mij niet zo heel goed bevallen. Mijn huid bleek toch nog te gevoelig voor dit mesje. Een kleine opmerking die ik toch nog even snel wou vermelden. Dit is natuurlijk voor mij persoonlijk. Toch zou ik het eerst testen op een klein stukje huid, vooraleer de hele bikinilijn onder handen te nemen :).







Geen opmerkingen:

Een reactie posten