zondag 2 december 2012

Christmas Countdown: day 2

Op een koude, regenachtige dag als van vandaag kruip ik graag onder een zacht dekentje met een warme chocolademelk en een leuk filmpje. Nu dat overal de kerstverlichting op straat begint te verschijnen en verschillende kerstmarkten hun kraampjes beginnen te openen, begint het kerstgevoel steeds meer in mijn huid te kruipen. Ik kan niet wachten totdat het kerstmis is. Ondertussen zijn kerstfilms een ideale ontspanning om de kerstsfeer in de huiskamer te brengen. Ik besloot om eens een aantal toppers in mijn nieuwe logboek op een lijstje te zetten zodat ik deze voor de kerstdagen in huis kan halen.

Na wat surfen op het internet blijken er toch wel een tal van kerstfilms te zijn. Dit zijn de films die me het meest aanspreken. Ik zou een korte inhoud van elke film kunnen geven maar dan zou deze blogpost veel te langdradig worden. Laten we het erop houden dat het internet voldoende informatie bevat om een keuze te kunnen maken uit deze lange lijst ;-).

  1. Home Alone 1-2-3-4
  2. I'll be home for Christmas
  3. The santa clause 1-2-3
  4. Smothered
  5. A princess for Christmas
  6. The polar express
  7. Hachi
  8. A christmas carol
  9. White Christmas
  10. Tim Burton's The nightmare before Christmas
  11. How the Grinch stole Christmas
  12. Santa baby
  13. The Christmas Hope
  14. Elf
  15. Jingle all the way
  16. This Christmas
  17. Christmas with the Kranks
  18. Deck The Halls
  19. All I want for Christmas
  20. The Prince & Me 3
  21. Scrooge
  22. All she wants for Christmas
  23. Love Actually
  24. The Family Man
  25. The Family Stone
  26. Bad Santa
  27. Nothing like the X-mas holidays
  28. The Holiday
  29. It's a wonderful life
  30. Miracle on 34th street

Jaja, toch wel een hele lijst. De Harry Potter-films en The Sound of Music mogen naar mijn mening ook aan dit lijstje kunnen worden aangevuld. Allemaal gezellig samen in de zetel met versgebakken kerstkoekjes en warme drankjes terwijl het buiten sneeuwt. Perfectie, toch?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten