woensdag 5 december 2012

Shop until you drop: Camaieu

Camaieu is een winkelketen waar ik niet snel een kijkje ga nemen.
Wel, shame on me ;-). Ze hebben best leuke dingen, namelijk heel veel basics voor een betaalbare prijs maar ook tassen, schoenen, juwelen, jurken enzovoort.

Ik was voor komende winter nog op zoek naar een enkellaarsje met een hak. Ik ben slechts 1m 61 groot en kan dus een hakje wel gebruiken. Toch grijp ik keer op keer naar platte laarzen in de winter.
Ik had bijna mijn zoektocht opgegeven toen ik dit leuke paar tegen kwam. Een dag later liep ik deze schoenen al goed in. Ik heb dankzij de sleehak geen enkel last ondervonden aan mijn voeten. Geen blaren, geen gedoe met los liggende stenen en geen last aan rug of knieën. Een enige minpuntje is dat het gaat om een suède laars. Bijgevolg is het aandoen van deze schoen een big no-no bij regenweer. Tenzij men de schoen bespuit met een beschermend middel.








Naast deze taupe-kleur is het paar ook verkrijgbaar in zwart. Tot slot nog even de prijs vermelden. De kostprijs van deze lovely winterbooties bedraagt 29,95 €. Een goede deal dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten