woensdag 5 december 2012

Christmas countdown: day 5

Fotografie is altijd een passie geweest van me. Ook tijdens de winterdagen zijn er heel wat leuke kiekjes te maken. De eerste sneeuw die valt, een mooi open sterrenhemel, de kerstboom die zijn intrede doet, en zo veel meer. Persoonlijk vind ik kerstcollages altijd het meest aangenaam om bij weg te dromen. Vooral omdat kerstmis mijn meest favoriete periode van het jaar is.

Ik ontdekte net voor de start van december deze leuke foto-challenge. Heel leuk om mee in het kerst-fotoalbum te verwerken!!


Tot nu toe heb ik nog geen enkele dag overgeslagen. Niet alle challenges zijn voor de hand liggend en bieden toch stof tot nadenken. Maar als je een beetje creatief bent, kan je echt tot de leukste foto's komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten